czwartek, 31 maja 2012

Pasta z awokado

Kupując ostatnio awokado myślałam, że nie doczekam się aż dojrzeje. Mijały dni, a ono tylko delikatnie miękło. W końcu kiedy postanowiłam, że ma na to już tylko dzień postanowiło się zemścić za ponaglanie i węższą stroną zaczęło się psuć. Wtedy ruszyłam do ataku:) Postanowiłam zrobić najprostszą pastę z możliwych:)



*1 awokado,
* 1-2 ząbki czosnku,
* oliwa z oliwek,
* sól,



Awokado kroimy na pół i wyciągamy pestkę. Obieramy ze skórki lub jeśli jest na tyle dojrzałe wydłubujemy łyżeczką. Moje niestety nie było do końca miękkie. Czosnek przeciskamy przez praskę, dodajemy do awokado. Ja do dalszych czynności użyłam blendera, żeby pasta była bardziej kremowa. Dodałam 1-2 łyżki oliwy żeby łatwiej się rozsmarowywało. Szybko i smacznie na śniadanko lub na kolację:) SMACZNEGO!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz