środa, 25 stycznia 2012

Smaczna noga z kurczaka

Chudnąc dalej proponuję pyszne udko pieczone, ale niestety bez skórki:( To największy ból bo ją po prostu uwielbiam!!! No ale czego się nie robi dla urody?:) Zwłaszcza widząc efekty swojej pracy. Tak więc skórka wpadła do psiej miski, z czego nasza przylepa bardzo się ucieszyła, a nam została pyszna noga:) 

darmowy hosting obrazków


* 2 udka z kurczaka bez skóry,
* słodka papryka w proszku,
* czosnek granulowany,
* estragon :),
* duża cebula,
* sól, pieprz,



Moje udka wcześniej nieco obgotowałam bo potrzebny był mi wywar na zupę, ale mogą też być surowe. Różnica będzie tylko w czasie pieczenia. Przygotowujemy odpowiedniej wielkości kawałki folii aluminiowej, takie żeby można było szczelnie zawinąć mięsko. Na każdy kawałek kładziemy po połowie pokrojonej w krążki cebuli. Udka posypujemy obficie przyprawami i układamy na cebuli. Zawijamy dokładnie i do pieca. Około 30 min w 180st lub 50-60min jeśli były surowe. Wyszły naprawdę pyszne, przeszły aromatem cebulki i kolorem papryki:) Podałam ją z surówką z mieszanki różnych papryk doprawionych nieco solą. I nie zapomniałam też o pysznej cebulce, która piekła się razem z mięskiem:)
darmowy hosting obrazków


A to szczęśliwy pies, który zjadł moją skórkę:( :)
darmowy hosting obrazków


SMACZNEGO!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz