sobota, 8 grudnia 2012

Psi przysmak serowo-paprykowy

Tak przysmak dla psa. Czasem trzeba pomyśleć również o naszych pupilach. To taki rodzaj mini ciasteczek. Są bardzo chrupiące i smakują nie tylko mojej suni, ale nam też :) Przepis znalazłam tutaj. Magda na swoim kanale na youtube pokazuje krok po kroku jak je zrobić, ale również świetnie prezentuje jak nauczyć swojego pupila sztuczek i praktycznych zachowań. Chciałabym zaznaczyć, że nie jest to żaden rodzaj reklamy, po prostu bardzo podoba mi się to co ona robi, a przepis na ciasteczka przypadł mi do gustu i chciałam się nim podzielić. Są przepisy na kanapeczki dla dzieci, obiady dla diabetyków, śniadania dla sportowców, a ja wrzucam ciasteczka dla psiaków:)



* 30 dag sera żółtego,
* około 0,5 szklanki mąki,
* 2 jajka,
* 3-4 łyżki mleka,
* łyżka słodkiej papryki w proszku,



Ser ścieramy na tarce o małych oczkach. Wbijamy jajka, dodajemy mleko i paprykę. Zmodyfikowałam nieco przepis, aby uzyskać bardziej zwartą konsystencję i pominęłam chilli. Dodajemy mąkę do uzyskania gładkiej masy, którą da się rozwałkować. Rozwałkowane ciasto tniemy na małe kawałeczki, ja zrobiłam to nożem to pizzy. Układamy na blasze wyłożonej papierem do pieczenia. Pieczemy około 10-15 min w temperaturze 190 st z termoobiegiem do momentu aż ser się roztopi, a ciasteczka ładnie się zrumienią. Ciasteczka gotowe. Są naprawdę bardzo smaczne:) W wersji dla ludzi dodałabym chilli i trochę soli. Byłby świetny przysmak do chrupania przed telewizorem:)



SMACZNEGO!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz