czwartek, 28 czerwca 2012

Guacamole

Robiąc zakupy natknęłam się na pysznie wyglądające nachosy. One aż uśmiechały się do mnie:) A w dodatku były serowe. No jak mogłam ich nie kupić? Wybór był strzałem w dziesiątkę bo były pyszne, ale nachosy mają to do siebie, że lepiej smakują z "czymś". A z czym mogły by smakować lepiej niż guacamole. Ostatnio w mojej kuchni królowało awokado, więc czemu nie brnąć w to dalej:)



* dojrzałe awokado,
* sok z połowy limonki,
* pół cebuli,
* świeża kolendra,
* łyżeczka startego parmezanu,
* sól, pieprz,

Awokado kroimy na pół "po pestce". Przekręcamy i wyjmujemy pestkę. Miąsz wyjmujemy łyżeczką. Skrapiamy sokiem z limonki. Moja była dość sucha i musiałam wspomóc się cytryną. Dodajemy drobniutko pokrojoną cebulę, kilka gałązek poszatkowanej kolendry, parmezan, sól i pieprz.Wszystko dobrze mieszamy i gotowe:) Nachosy mają towarzysza. Guacamole świetnie smakuje również na kanapkach z wędliną:)



SMACZNEGO!!!

2 komentarze:

  1. Robię z bardzo podobnego przepisu i lubię właśnie takie, bez pomidora :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się wydaje, że pomidor za bardzo dominuje smak awokado, ale jak ktoś lubi to czemu nie:) Dałam też cebulę zamiast czosnku bo jest łagodniejsza:)

    OdpowiedzUsuń