niedziela, 20 listopada 2011

Świnka z marchewką i groszkiem

Sposób na urozmaicenie zwykłego gulaszu. Dodanie odrobiny koloru do tych coraz bardziej szarych dni:) Pomysł wpadł znikąd. Chciałam sprawdzić czy warzywa sprawdzą się w gulaszu. Pasują rewelacyjnie. Eksperyment się udał:) Czemu marchew i groszek? Bo to miałam w zamrażarce:)


darmowy hosting obrazków

* 0,5 kg łopatki wieprzowej lub szynki,
* mrożona mieszanka marchewki z groszkiem,
* cebula,
* bulionetka wołowa,
* vegeta,
* śmietana do sosów,
* mąka do zagęszczenia,
* sól, pieprz,


Cebulę kroimy w kostkę, smażymy aż się zarumieni. Dodajemy pokrojone w kostkę mięso i również smażymy. Potem przykrywamy pokrywką i dusimy. Kiedy mięso zacznie mięknąć dodajemy marchewkę z groszkiem, doprawiamy do smaku i jeszcze chwilę razem dusimy. Zalewamy wodą, dajemy bulionetkę i gotujemy. Na koniec zagęszczamy i zalewamy śmietaną. Banalne, ale naprawdę bardzo dobre. Nie dodawałam żadnych ziół ani wymyślnych przypraw bo chciałam żeby było jak najbardziej prosto. Podałam z kaszą gryczaną i domowymi buraczkami na ciepło.

darmowy hosting obrazków

SMACZNEGO!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz