wtorek, 1 listopada 2011

Kurczak w chrupiącej panierce

Jak zwykle proste i szybkie danie. Na pewno znane, a przynajmniej sposób panierowania dobrze znany:) Tak myślę:) Jak już kiedyś wspomniałam nie mam ostatnio czasu na wymyślne dania, więc wrzucam to co mogę. Danie z serii
" - Kiedy będzie obiad?
- Jak się ziemniaki ugotują"

darmowy hosting obrazków

* podwójna pierś z kurczaka,
* płatki kukurydziane,
* oliwa do smażenia,
* 2 jajka,
* czosnek granulowany,
* słodka papryka w proszku,
* estragon,
* sól i pieprz,



Pierś myjemy, osuszamy. Kroimy na mniejsze kawałki. Delikatnie rozklepujemy tłuczkiem do mięsa. Ja zawsze robię to przez woreczek bo nie chlapie na prawo i lewo, i nie trzeba myć tłuczka:) Taka oszczędność czasu:) Na talerz wbijamy jajka. Wsypujemy wszystkie przyprawy. Na drygi talerz wsypujemy płatki. Trochę je rozdrabniamy. Moczymy kotleciki w jajku, następnie dokładnie obtaczamy w płatkach i wrzucamy na rozgrzaną patelnię. Smażymy na średnim ogniu bo czosnek może się trochę przypalać ale nie na zbyt małym bo filet najlepiej smakuje po dość krótkim smażeniu. Nie robi się wtedy suchy. I co? I gotowe. Ja podałam go z ziemniaczkami. A witaminki były w surówce ze świeżej sałaty i jajka na twardo pokrojonego w kostkę, które połączyłam odrobiną śmietany z majonezem.

darmowy hosting obrazków

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz